Pysseldag hemma!

Ja för mig, jens och Filippa har det vart en riktig hemmadag med korvgrillning, skottning, städning på gården, promenader, jag har även hunnit sy nya fodral till våra sittkuddar i hallen som blev jättefina, bilder kanske kommer hehe.
Milla har varit med Stella och Kevin med Hannes. Kevin och Hannes var på valls och åkte skidor i fem timmar och själva! Fram till stängning, hade de haft roligare öppentider (längre) så hade de säkert dröjt längre innan de skulle ha velat hem. Hungriga, solbrända och trötta var de då de kom. Vilken tur att det serverades pannkaka till middag så att alla barnen åt sig mätta.
Nu i kväll har vi fikat och jag har sytt, nu ska jag och jens sätta oss framför tvn och det dröjer nog inte länge förens sängen kallar, men först varma tortillachips med philadelphia ost, salsa och lagrad ost samt litervis av bubbelvatten, det finns inte vatten i världen som kan släcka den törst jag har i dag. 
Så då myser vii vidare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0