Positivare i dag!

Jag känner mig både gladare och mer positiv i dag än igår men tycker fortfarande att tiden går allt för sakta för att behaga mig.
I dag har det hänt saker i bebbemagen må ni tro. Allt började på morgonen med starka förvärkar som jag först trodde var magkramper men de visade att så var inte fallet, de fortsatte att komma ganska tätt under en halvtimme för att sedan avta därefter, under hela dagen har jag haft sammandragningar men de har inte gjort ont så jag antar att det bara var sk förvärkar. I kväll är det rätt lugnt i magen. Jag tycker att det är bra med förvärkarna så att livmodern tränar upp sig lite, kan behövas efter fem år haha!!

I dag har Anna vart här och jag har sytt två kuddfodral till henne, annars har det inte hänt så mkt.
Funderar på att sätta mig och sy lite till i kväll men man får se jag är rätt trött nu....
I kväll ska jag tigga en massage av min man eller tigga och tigga han är rätt generös med sådant nu så det brukar inte behöva bli så mkt tiggande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0