plättar o sylt!

I dag är det fantasin som brister då blandas plättsmeten med raketfart, så onyttigt att man får ångest av att ge det till barnen men man vet att de är omtyckt iaf. För mig blir det alldeles för sött, klarar bara två stycken sen är det klart.
Milla är hemma och myser för fulla muggar hon pysslar på med det ena och det andra och är så go, jag har vilat en stund och Milla och Jens har spelat tjuv och polis och björnen sover.
Alla kökskåpar är nu sorterade och uttorkade, hur härligt somhelst! Vårstädningen är igång!
Nu ska jag dricka lite kaffe och se om jag vaknar till, kanske så pass mycket att jag orkar resten av dagen, måste peta i mig lite alvedon ochh hoppas på det bästa, fogarna har nämligen strulat rejält de senaste två dagarna och det beror inte på att jag städat i skåparna bara det att jag måste få föda snart.

Kramiz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0