Planer för dagen!

Ytterligare en katt åkte i dag, till älvsbyn skulle den.
Nu håller vi på att klä barnen, ut i det fina vårvädret och grilla lunch efter lunchen ska Kevin ha transport till vallsberget men jag antar att vi först ska och hämta upp hans kompis.
Sen ska vi vara ute resten av dagen, kanske blir det en liten promenad också. Annars inga direkta planer.
I gårkväll efter att vi kommit hem från påskmiddagen så mös vi bara på, jag och jens tittade film senare på kvällen och jag somnade, inget nytt med andra ord, jag vaknade tidigt i morse men mådde så illa att jag inte fick i mig kaffe och detta resulterarde i att jag inte vaknade till som jag skulle, känner mig seg i knoppen och illamående fortfarande, provar nu med en kopp kaffe och hoppas att det ska fungera bättre nu =)
Nu är snart alla barnen ute så det är bäst att lägga på ett kol så man hinner ut och se vad de pysslar med, men jag uppdaterar senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0