Onsdag kväll

Det har vart en seg och rätt trist dag i dag, varför jag känner så vet jag inte jag vet bara att jag börjar vara rätt rastlös nu och vill att tiden ska gå, det känns som att jag redan varit gravid i nio månader och mer därtill. Tung och less och spricker snart av mig själv.
Jag har ätit allt gott man kan äta och inget tilltalar mig längre jag är less allt jag haft dille på och är förfärad över detta då jag fortfarande är sugen men inte vet på vad. Jag har vänt ut och in på mina inälvor i snart nio månader och nu trycks de åt olika håll och kanter i magen, jag har nog klagat på nästan allt och lite mer som man kan klaga på då man är gravid, jag har haft alla gravsymtom och besvär man kan tänka sig, jag känner igen varenda gravidsida och forumsinlägg på internet och kan blockets barnannonser utan och innantill.
Jag ser ut som man ska göra i åttonde mån och känner mig som en flodhäst. Jag är klar!

Tänk att sju veckor kan kännas som så lång tid då tio veckor kändes som väldigt kort tid. Ju närmre man kommer desto saktare går det, och desto mindre finns att göra om dagarna för att fördriva tiden, så det känns allmänt trögt just nu och så håller jag mest troligt på att bli sjuk, känner mig febrig och har huvudvärk.

Lovar att jag bara uppdaterar om jag känner mig mer positiv i morgon, hejsvejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0