Onsdag fm

Jag kan lika gärna säga godmorgon, somnade om efter frukost och vaknade nu då Filippa och Allis kom hem från dagis, Jens har hunnit lägga om till sommardäck och håller nu på med lunchen, själv hoppas jag på att piggna till vid denna kaffeomgång.
Natten har inte vart bra i natt, jag har knappt sovit alls, jag klara inte av att ligga på samma höft mer än ca 10 minuter utan att det gör outhärdligt ont, sen vet alla höggravida att man helst inte ligger på rygg med risk för andnöd hehe, detta är ngt jag ändå fått göra för att avlasta mitt bäcken och detta har då resulterat i dålig sömn, eller rättare sagt nästan ingen alls.
Jag kan knappt bärga mig tills jag ska på samtal ang igångsättning alt snitt,, i morse var jag på väg att ringa och be dem snitta mig NU det var nära bristningsgränsen om man säger så.
Nu har jag ätit lunch och ska dricka kaffe förhoppningsvis känner jag mig piggare efter det.
På onsdag till veckan ska Milla till hud i sunderbyn och fast det bara är en rutinbedömmning kan jag inte låta bli att gruva inför besöket.
Kevin och Filippa ska vara hos mamma och pappa och de kommer även att få hämta kevve från skolan då han inte hinner sluta innan vi ska iväg. Nästa vecka är det även ett mvc besök och detta förlossningsamtal på spec så det blir många tider att hålla rätt på.
Nu ska jag dricka kaffet och sedan försöka gör det bästa av dagen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0