Mulet och trist

Inte var det ett toppenväder i dag inte, jag passar på att planera in en välbehövlig tvättardag nere i källaren, vad annars ska man göra för att hålla sig vaken en dag som denna.
I dag har vi inga möten eller sådant att passa in och det är rätt skönt men i  morgon ska jag på mvc och som jag både längtar och gruvar.
Det blev  aldrig att sätta ut katterna på blocket men detta är något vi ska göra i dag så får vi se om vi har lika tur denna gång med att bli av med dem.
Jag ska nu gå och göra klar barnens ryggor men återkommer under dagen om jag tar mig upp från källaren igen vill säga, dels pga fogarna och dels pga all oändlig tvätt vi har.........ha en underbar dag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0