Morgonstund har guld i mun

Kan inte påstå att det är helt fel att kliva upp 5.30 då man sätter på kaffet, tar fram datorn och i lugn och ro får sitta och vakna till, nu ser jag nyheterna och bara myser under täcket. Men nu börjar jag längta efter att familjen ska vakna så vi får i oss nån frukost jag vaknade med en ordentlig hunger i morse.
I dag ska vi med Milla till sunderbyn på koll, så Filippa ska köras till mamma och pappa och sen hämtar de Kevin på skolan då han slutar.
Nu har flickorna vaknat och gått i duschen, gulligt! Milla ska ha sina nya kläder som hon fått av farmor i dag så hon vill vara nyduschad då de åker på.
Nu ska jag ta och väcka min man som fortfarande tror sig ligga och snarka, jag uppdaterar mer senare.
ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0