Middag på G

Jens lagar mat i dag, köttfärssås och spagetti. Det doftar underbart i huset.
Anton min lillebror är här i dag och ska sova över hos oss i natt, Kevin är superglad över detta, nu har han en cykelkompis att fara runt med på kvarteren. Anton tog inte med sin dator i dag utan sin cykel vilket var mkt bra tycker jag, ut och röra på sig ist.
Jag har nyss gjort ett snabbryck och plockat undan samt snört i gång en tvätt (bara en till kvar) och vikt in lite kläder i garderoberna. Nu sitter jag och vilar vilket jag egentligen inte vill men har inget val.

I kväll ska vi baka en kaka och vräka i oss. Bara slöa och ta det lugnt.
Klockan 18 ska Milla på party hos en klasskompis hon har det fullt upp denna lilla tjej.
Längtar till middan är klar, hungrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0