Mätt o glad i vanlig ordning!

Kände mig slö,trött och omotiverad ang middagen i dag, la mig i soffan och funderade på hur man skulle orka ställa sig och skala grönsaker (jag vet då är det illa) sen vaknar jag att det luktar rostade grönsaker och grillat samt Jens som ber sin snarkande fru komma och äta "jag har spelat in dig" sa han också, vilket jag inte kollat om det är sant ännu. Snarkar vet jag att jag har börjat göra men om det stämmer med inspelningen får vi se. 

Gott var det, och till alla som gillar bea sås har jag ett tips, chilibea. Den var inte jätte stark bara lite sötare och lite kryddigare, riktigt god till grillat.
Nu ska jag gå till köket och hjälpa till att duka undan, maten har precis satt sig där den ska sitta och flickorna är ute och gör snökakor så det är väl bäst att passa på då.
Ha en bra kväll alla glada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0