Måndag morgon

Eftersom att dagen igår bestod av ett stopp i avloppet så ska denna dag inte bli förstörd, i dag måste jag städa här eftersom det las på hög och samlade på sig bra i går. I dag mår jag inte illa utan känner mig motiverad att ta tag i detta.
Barnen har skoldag och det är bra då jag har så mkt att göra.
Ni sitter jag med en kopp kaffe och tar det lugnt i sängen och snart ska barnen väckas men avvaktar med det tills första kaffekoppen är avverkad.
I går kväll hade jag igen en massa onda förvärkar, jag tog alvedon och somnade sedan har jag inte märkt av mer. Nu kan man vara säker på att det förbereds som det ska där nere =) 39 dagar kvar och ev tidigare, vad jag längtar. Snar t är det dags för bullbak och annat smått och gott då både jag och vår yngsta dotter Filippa fyller år i maj. Tänk att hon redan fyller fem år! Tiden går allt för snabbt i bland.
Nu ska jag göra nytta men jag hör av mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0