Lunch, fy vad less man kan bli!

Om man inte vore hungrig hela tiden *suck* men barnen ska också ha mat såklart och tänk att det är ett evigt matlagande, jag är så inne på middagen  så jag har inte ens tänkt på vad vi ska äta till lunch,kolla frysen och hitta det enklaste möjligt.
Jens kom just hem, han har varit och lämnat in deklarationen och hämtat en "lån" tv, klarade inte av att se på den lilla tjocka och vi som ser så mkt film får då en förstörd helg, jag antar att även barnen vill se film då vädret suger. Nu ska jag rota bland frysvarorna och se om det finns något ätbart.

Ha det bra!!
Nu har vi bestämt oss för majbrasa, det blir den på liden då har man nära hem =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0