Lördag

Som ni ser i det tidigare inlägget nedan (vecka 35) så är det precis den vecka jag stövlar in i, det känns skönt att det nu närmar sig och att allt här hemma är klart för ankomsten av bebbe. Allt förutom kläder. Jag har köpt byxor och en body och sockor det är allt.
I natt och i dag har jag känt av en massa förvärkar det gjorde faktiskt ganska ont, nu är det mest sammandragningar som inte känns så mkt.
Fick i går höra att ett par bekanta fått sin bebisflicka, ett stort grattis till er ni vet vem ni är ;)
Detta får en att längta ännu mer själv.
I dag ska vi åka på loppis, kanske man hittar något där, jag älskar loppisar =)
Nu har vi just avslutat vår onyttiga lördagsfrukost, skorpor,ost,marmelad och te. Gott var det.
Nu återstår lite plock och sedan antar jag att vi åker.
Hejsisvejsi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0