Lång vila

La mig i soffan och skulle se reprisen av andra avenyn och vila kroppen lite, somnade efter programmet och har sovit länge och tro mig då jag säger att det var nödvändigt. Hade ganska kraftiga förvärkar då jag la mig, de kändes ganska ordentligt men gick över under vilan. Då jag vaknade hade Jens bakat somarkaka som jag gladeligen mumsade i mig två stora bitar av. Flickorna har haft främmande och med tanke på hur trångt vi bor så borde man fundera hur det har gått att vila, men jag har inte märkt av dem de har varit så lugna och säkert haft fullt upp med sitt.
Längtar tills man blir piggare och slipper vila så här på dagen, Milla tycker att det är tråkigt då jag ska sova och det förstår jag. Snart är det över.

I kväll blir det lugna puckar och mys me små klimparna, en film för mig och jens senare i kväll. Hade tänkt mla men ids inte i kväll, phu..känner mig så slö!
Ja nu ska jag fortsätta med mitt ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0