Jahapsan

Det är så bra då man vänt ut och in på hemmet, äter lunch och sen försvinner den där energin ,phu, hur ska man orka fortsätta? Det blir en paus och kaffe sen fortsätter jag, barnen vill inte ut i dag och jag kan då inte tvinga dem, det är ganska trist därute även för barnen och det är troligt att fantasin brister.
Filippa säger att hon känner sig sjuk och snoret rinner tror dock inte att hon har feber, hon orkar också vara otroligt trotsig och tjurig så feber har hon inte. Jag har just nu en katt som äter mig i håret, de är överallt nu och fast de åker på efter helgen så känns det som en lång väntan.
Snart har det bubblat klart i köket och jag får gå och hämta mig en välbehövlig kopp kaffe!!
Vi har plockat ur badkaret från toan då det är både jobbigt och farligt för mig att ha det, det är tur man har en stark man som bar ned det i källaren så länge.
Vi har städat ut och fixat till i städskrubben, sen ska vi skruva upp hyllplan där så vi har någonstans att ställa alla rengöringsmedel. Toaletten och skåparna där är rensade och uttorkade med såpa, det luktar gudomligt. Det är allt vi hunnit men ska fortsätta i köket.
Nu var det dags för kaffe, hej och hå låt mig få krafterna tillbaka =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0