Hemska natt!!

Pest och pina är vad natten bestått av, jag vet jag klagar men efter denna natt har jag tyvärr inget val. Jag har sovit ca tre timmar som dessutom varit osammanhängande, jag har varit upp och vankat av och till fem ggr under natten för att sedan försöka somna men inte lyckats, detta beror på mina ONDA fogar. Jag klarar knappt att vända mig i sängen och måste be om ett glidlakan som jag tror kan underlätta. Dagens stora fråga är, hur gör man då man inte kan ligga på sida pga smärta i höfterna och inte heller på rygg pga en stor bebis som tynger på lungor och andra inre organ? Jag skulle gärna vilja ha svar på det om det finns något.
Att stå ut är i dag ett uttryck jag inte vill höra talas om, jag har bitigt mig blodig i tungan de senaste månaderna och nu känns det outhärdligt.
Det passar sig alldeles utmärkt att jag ska till spec mv idag där jag får spy ut min klagan.. det kommer att bli intressant att se vilket förlossningsätt det blir tal om, men det får jag uppdatera mer om sedan.

Kevin har vaknat och kommer ut från en morgon dusch, jag sitter i sängen under täcket med lilla datorn i knät och kaffekoppen upp pallrad i täcket. Gott med kaffe!
Nu ska jag ta och förbereda dagen och barnens väskor men som sagt jag uppdaterar senare, hejsvejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0