Halloj!!

Känner att det blir ovanligt många inlägg i dag, har egentligen inget vettigt att skriva utan fördriver  mest tiden innan jag ska damsuga och rengöra katt toan som jag så glatt trodde att jag slapp efter att katterna åkt i väg, nu behöver pelle den då han har väldigt svårt att hålla tätt. Han är alltifrån vacker, sårig och helt bedrövlig och han luktar lika illa som då han for. Så i kväll ska jag spraya han med kattshampoo och rengöra han, blir att ta på sig badkläder och inta min envisaste sida och sedan vänta på att bli uppkäkad i princip. Jag har badat många katter i mitt liv och aldrig är det lätt, men just pelle HATAR att bada och är rätt duktig på att visa det om man säger så. Sprolla hur riven och biten jag än blir, ren ska han bli.

Snart ska Jens få börja med middag medan jag plockar här och i kväll ska vi bara mysa och ta det lugnt, flickorna vill se talang så jag antar att det är det vi ska titta på i kväll.
Ja nu är det väl bara att sluta  tramsa och hugga tag i snabeldrraken och göra det som skall göras, hejsvejs och trevlig helg på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0