godmorgon

I natt kan jag säga att jag vart på mer än ett äventyr, jag har tgit emot ett stöldgods i form av en stor pudel, ätit middag hos kungen o drottningen, städat ett äckligt hus mm. Det är naturligtvis drömmar jag haft och verkliga sådana.
Att våran lilla solstråle Filippa är i en ålder då hon säger mycket roliga saker och har en del spännande filosofier är inget okänt. I dag tog hon upp sin barbieprinsessa som hon inte lekt med på länge sedan kom hon på att hon ville ha prinsen som hör till så hon gick ned för att hämta honom, sedan kom de upp och prinsen hade inga kläder på sig, antar att han förlorat dem i leksaksbacken. Filippa ställer sig och tittar på prinsen och utbrister efter ett tag, neeä...ursch han får gå ned! Men varför då? frågar jag. Han har ju en SNOPP sa filippa upprört och detta svar av Filippa väckte Millas frågvishet, Milla frågar, men pappa och kevin har ju också snoppar Filippa ska du inte bära ned dem också då? Jo svarar Filippa men de är förr tunga!

Och det var väl tur att Jens och Kevin hade vikten med sig annars skulle de nu ligga nedpackade i en rosa leksaksback där nere.

Vad som händer i dag är oklart det får dagen visa helt enkelt  men jag uppdaterar senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0