Fullrulle

Nu har den hektiska veckan startat, i dag ska jag på mvc som jag skrev i går, Kevin är hemma då han känner sig krasslig och har ont i halsen. I morgon ska Milla till sunderbyn och kolla sitt födelsemärke inför op. Torsdag är lugn och på fredag ska jag till spec mödra, som jag längtar. I dag ska vi åka till ö&b för att handla kattmat sedan vidare på affärn och handla lite färskvaror samt lite blöjor att sätta på lager, flaskor och nån mer napp. Annars ska vi bara vara hemma och tvätta och tvätta och tvätta ännu mer.

Det verkar bli sol i dag, skönt omän den bara visar sig nu så är det bättre än ingen sol alls.
I kväll ska vi sätta ut våran andra kull kattungar på blocket, de är inte leveransklara men bokningsklara. En av fyra är redan bokad.
Jag längtar att bli av med dem, då ska våra honor få p-piller och nu är katthanen kastrerad såå skönt.
Vad ska jag mer berätta, har nog inget för tillfället men får återkomma.
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0