Em vila.

Det blev en kort men välbehövlig eftermiddagsvila för mig, så här i slutet av graviditeten så blir jag trött och måste vila, gör jag inte det får jag håll i sidan efter ett tag och måste lägga mig ändå. Men då jag har vilat en stund så är jag som ny igen och full i energi, nu ska jag gå och ta mig an köket, mindre kul men ett måste. Jag vet inte om vi är ensamma experter på att göra ett skåp till ett pappers och penn skåp, skräpskåp i köket med andra ord. När detta skåp är fullt så börjar pennor och små lappar att smyga sig även till andra skåpar och tillslut blir även de ett skräpskåp. Nu är det slut med  det för i kväll ska jag y fack och förvaring att ha dessa saker i, en sak att hänga upp där de inte syns eller tar plats, den stora utmaningen är att hålla sakerna där.
Kevve är fortfarande på valls och milla har kompis som tur är får lillasystern vara med och leka annars skulle hon ha nött sönder mig och jens vid det här laget. Snart då hon är fem år blir det lättare med kompis åt henne, det är som att det lossnar vid den åldern, lättare om de ska i väg och så. De känns större.

Milla berättade just att hon ska sova borta i natt, jahapp det var den flickan som botat sin hemlängtan. Vad skulle man ha gjort till middag, fy vad less jag känner mig. Nåja det löser sig säkert. Funderar om jag ska skicka ut den minsta tjejen om hon vill förståss.

Bara fortsätta då...........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0