Då var det fixat och klart, ingen gladare än vi!

Precis som man kunde föreställa sig så sa det slurp i våra avlopp då bilen vart här och fixat brunnarna, nu fungerar våran toalett i gen och ingen är gladare än vi!
Vilket härligt väder det är i dag, fastän det inte är så mycket sol så är det varmt och härligt ute jag bara längtar sååå mycket efter sommaren nu, och lilla bebis som jag vet behagar komma ut FÖRE sommaren och det känns ännu bättre om man får vara egoistisk och tänka på sig själv. Att vara höggravid under sommaren har jag testat och det är minsann inte kul heller, då är man det hellre under vintern.

I dag blir det fläskfile i sötsur gryta och ris till middag, ska snart förbereda detta.
Annars händer inte mkt här i dag bara lugn och ro, förutom för Jens som städar ihjäl sig i källaren =) bra att man fick det bortgjort i samma veva annars vet man inte hur länge man fått vänta på det haha!

Jag mår fortfarande lite konstigt, frossa, sammandragningar och illamående, ursch vill inte alls känna så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0