BM besök

Har vart till barnmorskan i dag. Allt gick fint och magen ligger fortfarande precis på normalkurvan, underbart. Bt var bra samt alla de andra proverna.
Hon skulle nu boka in ett förlossnings samtal på spec och höra av sig vilken tid jag fått, bäst att de snabbar sig då det börjar att dra i hop sig tidsmässigt, om det skulle bli snitt så kan det vara sex veckor kvar ist för åtta helt plötsligt, den tanken känns inte helt fel om man säger så.
Nu har jag börjat binda vätska för kung och fosterland, på kvällarna stockar sig benen och fötterna svullnar otroligt. Vätskan sätter sig även i fejset så nu är det tur  att man samlat på sig en hel det schalar som man kan gömma hakorna i haha.
I dag har vi städat och gnott jag och jens, ja i den mån jag orkar men vi har ändå fått otroligt mkt gjort. Konstigt vilka ställen man börjar städa på så här i slutet av graviditeten. Snart ska vi äta middag och sen i väg och storhandla, vi sköt på det fram till att vi städat ut kyl/frys och skafferi. Roligt att packa in allt då!!
Nu ska jag käka.

Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0