11kg (plus)

Jag har inte ställt mig på vågen frivilligt de senaste veckorna eftersom att jag egentligen inte tycker att det spelar ngn roll hur mkt man går upp, man märker ju att man gör det =) Men i morse ville jag kolla eftersom att det står att det är normalt att öka ett halv kg i veckan nu de här veckorna. Hahaha! Detta stämde inte, inte än iaf. Har "bara" gått upp 11kg så jag gissar att jag kommer att hamna på samma vikt som med flickorna kanske lite strax över. Jaja nog tjatat om vikten.

I dag är det fem och en halv vecka kvar till beräknat födelsedatum, om det blir igångsättning så vet jag inte alls hur länge det är kvar eftersom att det görs då bedömningar på hur pass "mogen" man är, så som jag tidigare berättat. Just nu är det enda man tänker på FÖRLOSSNINGEN och att denna lilla rackare ska ut! Man längtar, man är less, man har ont ja det är många faktorer som spelar in.

Regn, ser att det har regnat på morgonen, det har också varit plusgrader hela natten och det märks ute, sjutton vad det har smält, härligt, på så sätt är vi närmre sommaren. Tänk då det börjar knoppa i björkarna, då man kan se detta gröna skimmret i träden och känna doften av sommar, oj vad jag ser framemot det.

Beroende på vädret så blir det ev lite småfix ute i dag.
Ha en underbar tisdag alla!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0