Yes!!

Nu är det dags att lägga in golvet, Jens är och köper det nu så hans helg är räddad!!

Jag har gjort ngt drastiskt i dag, pga min tristess av att ha gått hemma och varit sjuk en längre tid så börjar det klia lite i mina fingrar så i dag kliade det så mkt så att jag klippte lugg.
Det blev absolut inte tokigt och eftersom att jag just slingat håret så blev det faktiskt rätt fint.
Kul att göra ngn annan frilla och byta till ngt nytt, jag passade oxå på att toppa resterande hår vilket var på tiden.
Jag fårstår inte vad som hänt med mitt hår då det helt plötsligt börjat växa som ogräs.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och invänta Jens, sen blir det bara att slappa och vila så mkt som möjligt!
Ha det gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0