Vilken härlig morgon.

God morgon! Nu har barnen farit på dagis och skola, i dag ska Filippa fotograferas på hennes dagis (kul) längtar redan efter bilderna!
I dag är det en härlig höstdag man känner hösten i lukten ute, snart är det dags för höststädning på gården och vad jag längtar, det är så mysigt att vara ute och kratta, plocka och umgås samtidigt som man tänder en sprakande eld som man känner lukten av.
Vad jag bävar lite inför är all tomt att höststäda, våran förra var ju bara en droppe i havet motför denna haha!
Men det kan det vara värt för att få bo så här fritt. =)
I år ska även alla våra tre barn få hjälpa till mohahaha!

I dag kl 13.00 ska jag till läkaren och se varför jag inte slutar hosta, pratade med sköterskan i går som berättade att det tydligen går en fruktansvärd hosta just nu och att det är många som sökt hjälp pga det.
Det är väl bra då kanske det inte är svininfluensan jag har Hihi! Men nu då jag hostat så mkt har jag fått motivation till att försöka sluta röka! Jag vet att jag misslyckats flera gånger men det är ju bra så länge man inte ger upp i alla fall.

Idag ska Jens fortsätta där nere i vanlig ordning och hoppas på att få just ordning! =)

Kommer säkert fler inlägg.................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0