Tjoho pust och phu.....

Bakningen är avklarad bara chokladbollarna kvar men det är ganska smärtfritt.
Det blev två marängbottnar och sockerkaks botten till tårtan, amerikanska choklad cookies, kärleksrutor och henrys coccoskaka och chokladbollar.

Nyss spolade jag up ett bad till Filippa, men då kom det förbi två söta kusiner så nu sitter Filippa och Allis i badet och sen blir det de stora tjejernas tur.
För mig kommer det bli ett bad i kväll oxå, jag har så ont i revbenet och nacken, så lite avslappning sen i kväll vore inte helt fel.
Massage ska vi ge varandra oxå!!

Kom just på att vi har ohämtat en massage bänk! En som är bättre än våran gamla, den här kan man ställa in i olika lägen även för benen osv. Passar fint då Jens tatuerar. Nu ska vi bara se till att bli av med den andra! Man kan ju inte ha två, känns lite väl överflöd.

Nu ska jag gå och ta hand om hårtvätt och nagelklippning, lite go omvårdnad! = )

Lev å må!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0