Tidig morgon.

Till vetskapen för alla som bryr sig så blev det en mkt tidig morgon hos familjen björklund. Milla vaknade 5.50 men som tur var finns det barnprogr. Vi bäddade ned oss i sängen igen och jag lyckades få till lite mer sömn tack och lov. Nu är det ju så att jag somnade otroligt tidigt i går kväll så jag var ändå rätt pigg.

I dag ska vi åka och låta Milla handla lite saker för hennes presentpengar, för som de flesta som följer min blogg vet så har milla "inte råd att spara pengarna" så då måste vi snabba oss att handla upp dem innan de tar slut fårstår ni. Det brukar vara mkt omständigt att fara och handla när hon har egna pengar och jag känner att jag gruvar lite.

Hur trist det än låter så kommer den här lördagen att fortsättningsvis bestå av städning och tvättning. I kväll blir det att hyra en äventyrsfilm för att se med Milla och Kevin så det blir ju mys. Funderar på att köpa nått härligt att sätta i badet och lite doftljus!

Nu ska jag duka undan frukosten och dricka upp mitt morgon kaffe!
Ha en bra lördag alla!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0