Tagit emot.......

Jens och Filippa som vart och sålt järn, nu är de hem för att lasta släpet med skräp, sen ska de till soptippen och till tandläkaren med Kevin på samma gång.

Själv kurerar jag mig med hett kaffe och tror snart att jag får en överdos av allt koffein, ja det är ju inte ovanligt.....hihihi! Vad skulle man göra utan kaffet? Sova eller gå genom dagarna som en sengångare!
Jag blev avbruten i mitt förra inlägg, Jens behövde datorn och min mamma ringde förr att surra.

I kväll ska väggarna i källaren målas, vita då såklart. Det kommer att bli fint. Jag har tagit bilder men det är roligare att lägga ut före och efterbilder tillsammans så det kommer när vi är klara med projektet. Jag längtar väldigt mkt tills det är klart, det kommer att bli så skönt.

Jag vet inte om jag tidigare nämt att vi har blivit hundägare mest på Jens initativ, nejdå inte för det jag vill oxå ha hund.
Han är stor och fäller mkt hår men är en mkt god och klok vän som har ena rejäla gaser i magen som han släpper av titt som tätt, men som alla hundar gillar han att vara ute och gå och det gör jag med så vi har nog ogått många mil tillsammans. Han är mkt snäll och go med barnen och de älskar honnom. Katterna har vant sig och fräser inte fullt så mkt som de gjorde i början, känns skönt om inte annat för Viggo som blir alldeles ängslig över de elaka katterna som dessutom är tre för tillfället.
Nu börjar det vara dags att göra lite nytta så långt man orkar iaf. Känner att jag helst skulle krypa ned i sängen och dra täcket över huvudet och sova!! Sova, sova och sova!
Men det ska jag ju inte.......
Fast det blir som sagt inga höga nivåer på energi stapeln i dag heller.

Hej Svejs och ha det gått!
Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0