Sushi

I dag har jag rullat sushi till middag och JA det var som vanligt super gott, alla förutom Kevin älskar sushi så det var mkt uppskattat, min man åt så han hade riskorn i näsan.
Kvar är nu bara kletigt ris och huga vad trist det är....

Nu blir det lite kaffe på det där och sedan bär det av in till stan och handla mat och gott till i kväll.
Jag tror att vi ska hyra en film i kväll oxå, men det blir en tidig kväll då Milla ska göras klar och åka till kyrkan i morgon, då ska jag och Jens passa på och kolla om några ytterkläder till Filippa, tänk att det är alltid ngt de behöver.

Så med andra ord blir det en myskväll eftersom att både jag och Jens är supertrötta!! Jag ska försöka snika till mig lite massage av Jens i kväll = ) Har så ont i mina axlar i vanlig ordning. 


Linnea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0