Spa behandling....

Jag och Filippa bestämde oss för att ta ett bad och det var ett mycket bra beslut, denna lilla tjej har tvättat mitt hår, gjort hårinpackning, peelat mitt ansikte och tvättat min rygg. Ingen njöt så mycket som jag där jag satt vill jag lova!! Underbar vardagslyx!! =)

Barnkalaset var jätte bra nöjda barn och nöjd Milla. Jag hade bakat en hög vit marsipantårta med rosa rosor och lilliströssel, den blev supersöt.
Vi lekte dans leken, stol leken och visk leken det blev fiskedamm och annat kul.
Det blev ett helt klart lyckat kalas.

Filippa sover och de andra två är på väg att inta deras sovplatser snart.
Vi ska också krypa ned för att se om det är nått på tv, sedan snarka till kl 6.00 i morgon, suck!

Sov gott alla!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0