sov gott i natt!

Jaha! hade tänkt att lägga mig i tid i kväll men det sket sig ganska rejält, och varför jag måste in och skriva här har jag ingen aning om men det kändes som ett slags sov gott!
Har vart otroligt trött i dag och inte uträttat mer än nödvändigt, men det kan väl vara så då man bär på massa äckliga baciller!!
Har sett två avsnitt av andra avenyn i kväll, missade första avsnittet så jag såg båda på datorn i kväll! Slapp dock se på den lilla bärbara och kunde glädjas av att se det på stora, så här låg jag och datorn nedbäddade i sängen och jag var övertygad om att jag skulle somna, nä, självklart gjorde jag ju inte det.
I morgon blir det en bok ist.
Snart fyller Millis år, på torsdag firar vi henns 6årsdag tänk vad tiden går.
Nej nu ska jag testa sova igen, men alla kära läsare sov så gott!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0