Sköna fredag!

Om än man vart hemma rätt länge nu så är det ändå skönt med helg. Nu får vi rå om våra guldklimpar och ha myskvällar och mysmornar. I kväll ska vi baka till Millas kalas sen blir det ett långt bad med tända ljus för mig sedan nedbäddning framför det nya programmet "kändisdjungeln" med provsmak från baket.

Jens målade trappan och dörrarna i går, väggarna är klara och tv-rums bordet jag vill lova att ljuset som sprider sig där nere är underbart, det blir kanoners!
Men Jens ska måla ett varv till i dag så det blir ordentligt.

Nu ska jag äta frukost innan jag kräks av hunger, sedan måste jag skörda lite på farmen men jag uppdaterar sedan.

Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0