Otroligt....

Vad barnen kan vara billiga i bland! Just nu driver mina barn en slags kamp om vem som skriker och bråkas mest. Tro inte att jag struntar i dem och hellre sitter vid datorn. Efter erfarenhet vet jag att de lugnar sig då jag eller Jens inte bryr oss för mycket, de behöver lära sig att reda upp saker bara dom, dock under övervakning.


Det blev en tidig kväll i går och en tidig morgon, skönt då kanske man kan få lite gjort här i dag. I morgon är det jobb, jag går på min dagvecka, det känns skönt att komma tillbaka till jobbet då man varit borta så länge och framförallt för att slippa Jens några timmar om dagen, ni kan tro att man nöter hål på varann då man går hemma om dagarna tillsammans. Nä tack och lov så är det dags att börja om.


I kväll kommer millas farmor,stefan och Jens moster Monica för att gratta Milla, sen har vi ett inplanerat besök till i veckan som ska komma och gratta, jag tror att denna födesedag aldrig tar slut! Ingen nöjdare än Milla. Jag har fått lära mig att baka och tom. så att jag tycker att det är LITE kul. På tal om bakning så bakade jag marängbottnar i går och gjorde en tårta med frukt, bär och grädde som vi mumsade i oss i går kväll, det var gott vill jag lova!

Ha en bra dag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0