Onsdag morgon!

Hejsan! I dag flyttar vi ned! Ni kan inte förstå vad det blir skönt!!
Kommer att ta kort på det tomma rummet och lägga ut eftersom att vi kommer att ha lite provisoriska möbler tills de andra kommer, tapetseringen blir nog i helgen mellan allt främmande för i dag måste det bakas utav bara den till våran blivande 6 åring, i morgon blir det kalas och på söndag, så hela fredag och lördag kan man tapetsera och dona!
Fortsätter i dag med mitt projekt som för övrigt blir mkt bra......vänta och se!
Jag fryser och hostar fortfarande men det känns som att det börjar ge med sig lite iaf och det är skönt, då kanske jag och grannen tar oss ut på promenaderna vi planerat, har inte orkat gå då man vart så tungandad.
Nu ska jag äta frukost och fortsätta med mitt ha det bra alla!!!

Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0