Oj oj oj....

Nu är det säkert att jag ska börja lägga mig och sova betydligt tidigare än vad jag brukar göra. I går somnade jag 22.00 och i dag har jag så mkt energi så jag skulle kunna lysa upp hela Piteå!
Jag ska tom ta mig an tjejernas rum... och DET är inte ngt man vill göra efter en hel arbetsdag i vanliga fall, jag tvättar och städar övriga huset och jag har lagat mat och plockat undan, det är nästan så att jag börjar undra om man kan få damp vid närmare trettio, men det kanske har legat latent.

Milla är hos Stella och de ska följas till himlakören för att sjunga! Filippa är hos Lillkussen men ska snart komma hem. Kevin myspyser och tar det lugnt!

Jens städar och har burit ned pelletsen i källaren och ska snart klippa gräset.
Nu har jag tyvärr inte längre ro att sitta här så jag ska ta och fortsätta med mitt!

Ha det gått alla!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0