NU

är golvet på plats och det blev bättre än jag trodde. Nu ska det listas och småfixas innan vi flyttar ner. Tyvärr är det det sista finliret som tar tid men som sätter pricken över iet.
Men nu är det nära iaf och det är skönt!

Nu ska jag krypa ned i vårt härliga badkar och slappna av en stund, med en flaska bubbelvatten och levande ljus!
Sen ska jag och Jens krypa ned och se "Män som hatar kvinnor"
Jag har försökt läsa den boken utan att  ryckas med i handlingen och den har bara käntes jobbig att läsa så då skaffade jag ljudboken som jag inte mer än hann slå på  somnade till och har säkert hört början ett tjugotal gånger nu, så vi får väl se om det kanske ändå inte funkar bäst att se filmen................

Milla var nöjd och glad efter sin dag på stan och hemma hos farmor, hon kom hem med massor av fina kläder och ett glatt humör, hon hade mkt att berätta och var helt klart nöjd över dagen. Någon mer som var glad och nöjd var jag som tycker att det är jätteroligt då barnen får kläder.

Kevin har haft besök av en klasskompis i dag, storebror till en tjej i Millas klass, kan det bli mer klockrent?
Han ringde hit och frågade om han fick komma och hälsa på och Kevin blev jätteglad. Kevin har hunnit vara hos han i dag oxå. Det var så kul att han ringde då Kevin inte riktigt kommit till det stadiet ännu, då han är så försiktig av sig. Men detta öppnade nog ännu en dörr tror jag.

Jens har slitit hela dagen i källaren och varit mkt duktig! I kväll blir det en tidig kväll då han ska upp 05.00 i morgon =)

Nu är jag så trött så att bokstäverna och meningarna flyter i hop och garantin för läskvalitén är otroligt svag så jag avrundar denna lördags kväll med att önska er alla en fortsatt trevlig kväll och säger godnatt!

Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0