Nu är...

väggarna i rummet och i hallen målade vita, gud vad det blev fint, vilken skillnad. Det är verkligen fint med vitmålade putsade väggar. Vi hade tänkt göra så på en vägg i vårat förra hus men det blev aldrig av.
Det kommer att se tjusigt ut med ljus mot väggen det blir häftigt sken med den skrovliga väggen, samt med belysningen bakom våran tv.

Jag vet precis vilka lampor jag ska ha! Har sett ett par jättefina lampor, ska visa sen.

Trappen ska Jens måla i kväll, sen ska taket få sig en omgång och så är det bara golvet kvar.

Nu är det bompa tittande med barnen som gäller jag fryser så mkt vill bara krypa ned i sängen, men det är klart jag måste hålla mig vaken till idol sen har jag en sen skörd att skörda på fb. Men så är det då man e så grym bonde Hihihi!
Tänka sig vad spel kan göra med en hahaha!!

Snart är det helg, hoppas jag är bättre så att jag kan fara på jobbet, men det återstår att se.
Nu ska jag gosa och snosa på mina underbara busfrön!!
Ha en skön kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0