Mätt och belåten

Ja nu sitter jag här med en rykande het kaffe mugg, mätt mage, trött i sinnet men med ett glatt humör.
Det var en underbar middag som jag inte kunde sluta att äta av, bara proppade i mig mer och mer men var tvungen att sluta då det började trycka bakom öronen, insåg att jag passerat gränsen för hur mkt som ryms i min arma mage.
Men nu är den avklarad kvar står bara rester och kladdiga tallrikar som snart mkt snart ska dukas undan.
Milla har badat och Filippa ligger och ska sova, Kevin spelar och Jens är på väg ner i källaren för att sätta upp tak och fixa golvlister. Här sitter jag och fånar mig men njuter av det smygandes kvällslungnet som håller på att infinna sig.

Kanske uppdaterar sen om jag inte har för fullt upp att få massage av min man ; )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0