"Män som hatar kvinnor"

Jag kan varmt rekomendera den filmen, det var en film som jag rycktes med i och den var bra hela vägen dock fruktansvärt grym. Jag glömde bitvis att det var en svensk film då den var så *fniss* osvensk!
Det blev två filmer i går den ovan och en äventyrsfilm som vi såg med Kevin den hette "bläckhjärta" och var ett lagom sött familjeäventyr som handlade om sagofigurer som lästes ut ur sagorna och även in i sagorna, med en uppgörelse mellan gott och ont i slutet.

Så trots vår tidiga kväll så blev det rätt sent efter filmerna, Jens har haft tandvärk hela natten och inte kunnat sova, och steg upp kl 05.00 för att köra sin mamma till kallax, han ligger och sover nu.
Filippa som blev ledsen över att inte träffa farmor i går fick i stället följa med och köra dem i morse, vi frågade henne flera gånger ska du verkligen, orkar du? Men såklart ville hon med och säga hejdå till farmor och Stefan innan de åker till Turkiet. Hon var mkt nöjd då hon kom tillbaka vill jag lova, samtidigt som hon säkert överaskade med sin närvaro den tiden på morgonen. Vi andra sov till kl 8 då vi klev upp och åt en brakfrukost.

Nu är det dags för lite morgonröj i vanlig ordning och man slutar aldrig fundera varför det alltid blir så stökigt om mornarna! Men det verkar vara ngt återkommande och det är bara att acceptera läget och göra ngt åt det.
Vad som händer i dag är jag osäker på vi får helt enkelt vänta till Jens vaknar och se vad denna dag erbjuder.

Linnéa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0