Kvällsbestyren...

är gjorda på barnen och snart är det dags att göra det för egen räkning.

det blir ett bad i kväll med, ryggen håller på att ta kål på mig, sist jag hade sånna besvär var då jag var gravid, aj aj aj!
Funderar på att göra nått att äta med, känner mig sugen på varm choklad och några goda mackor och kanske lite glass, smask!
Det låter just nu som att huset ska falla sönder, Jens bygger klart väggen där nere i stundande ögonblick.
För ni som följer min blogg känns det kanske lite tjatigt om detta bygge, badande mm men då man går hemma och är sjuk så blir det lätt så, känner mig rätt utråkad och rastlös samtidigt som jag inte orkar göra ngt.

Jag kollar statistiken på min blogg varge kväll och ser att det finns många läsare, skulle vara roligt om ni lämnade kommentarer och visar vem ni är så kan jag kolla in era bloggar med. Nu finns de ju dem som gör det men jag förstår att det finns fler.

För tillfället har jag inget mer att berätta så ha det bra så länge....
Tack o hej!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0