Jahaja!!

Jag misstänkte att Milla skulle vakna tidigt i dag, 7.30 stod hon ovanför mig och sa "mamma mamma i dag har jag shoppardag med farmor" Så jag och Milla klev upp och hon fick klä sig, jag flätade hennes hår och sedan frukost, vilket då resulterar i att hon redan är klar och tycker att det är tråkigt att "stan aldrig öppnar"

Milla gick och la sig först av alla i går kväll trots att hon trodde att hon aldrig skulle somna. Milla somnade på 2 sekunder så hon var nog väldigt trött i går kväll.

Jag och Jens somnade strax bakom 23.00 och har sovit som två stockar!
Jens fortsätter med golvet i dag och lite spakling och små fix.

Ha det gott så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0