Inbjudningar....

var det absolut första jag och Milla satte oss ned och gjorde då jag kom hem från jobbet. Fin fina kort blev det.
Helgen närmar sig och den känns fullspäckad, så här kommer den att se ut....

Fredag, bakdag, slappdag och idol.

Lördag, Tidig morgon, Milla tränar med himlakören hela dagen och har uppträdande 14.30. På kvällen blir det mer bak och ytterligare förberedelser inför Millas kalas.

Söndag,  Mellan kl 13.00 och 15.00 är det barnkalas! Sedan städ och tvättning inför kommande vecka! Har även tänkt hinna städa gården.


Det lär bli en fullspäckad helg, men sådant gillar jag, det ska hända saker helst hela tiden.
Nu börjar middan vara klar så jag ska gå och hjälpa Jens att duka så uppdaterar jag vid tillfälle!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0