Himlaljud och stadsrunda!

Ja den här dagen slutar inte att överraska mig med trevliga händelser upplevelser och besked =) Kanske ska man lita på testen på facebook?

Vi har vart på stan och handlat lite kläder till Filippa som har vuxit ut allt hon ägt under sensommaren, det blev fina kläder och gumman var mer än nöjd om än hon hellre skulle ha valt klänningar och kjolar i alla vackra rosa nyanser. I dag blev det fina kläder men bekväma funktionella dagiskläder.
Efter vår mysiga tur på stan ville Filippa äta på Ängeln vilket blev ett fint avslut på min, Jens och Filippas dag på stan.
Sen for vi förstås och lyssnade på himlakören och de var sååå bra och alla barnen var superduktiga, ett rent nöje med andra ord.
Det är lite av alla roliga saker i dag, vissa vill jag behålla för mig/oss själva, men så kan det ju vara i bland =)

Vi lämnade av våra flickor hos farmor där de ska sova i natt, vi ska inte bort eller så utan Milla ville sova där för att de aldrig sovit i deras nya lägenhet och självklart för att deras kusiner skulle sova där i natt. Hon ringde själv till farmor och frågade om hon och Filippa fick komma och sova, så det blir nog ett rejält tjejparty hos farmor i kväll skulle jag tro =)

Själv ska jag storstäda inför morgondagen och åter igen sätta i gång med ett storbak. Kanske, om jag kan hålla mig vaken ;) så blir det lite film i kväll och ett hett avslappnande bad.


Jag hoppas att alla får en lika underbar dag som jag har haft än så länge!! =)

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0