Hemska måndag!!!

Nä så hemsk har den faktiskt inte vart men dock aningen långsam, tiden har stått still med andra ord och det är ju i sig rätt bra så länge man inte befinner sig på jobbet.
De sista timmarna rusade dock i väg med en himla fart, och äntligen fick jag åka hem, nu vankas middag och efter det ....ja då måste jag lägga mig en stund så man orkar med kvällen och allt vad det innebär..............
Såja då var middan avklarad! =)
Sitter nu åter igen här fast med en god kopp kaffe.
I går kväll tittade jag på "ensam mamma söker" detta progr. väckte lite funderingar och säkert har många av er tänkt samma sak.
Hur kan man som mamma ta in ett flertal okända människor i sitt hem för att tillsammans med sina barn se om man kan finna kärleken i någon av dessa vilt främmande människor?
Trots att det kanske är seriens bestämmelser att barnen ska välja ut två män som ska sova över hos dem, finner jag detta bisarrt, och jag skulle aldrig utsätta mina barn för en sådan sak.
Finns det människor som antingen är så desperata efter kändisskap eller kärlek att de anordnar en köttmarknad i sitt hem tillsammans med sina barn framför en kamera?
Vad ger man för budskap till sina barn?
Helt uppriktigt kunde jag inte fortsätta se  serien och de lena mammorna som dansade runt i tv rutan med ögon som skrek av desperation. Töntigt och pinsamt!
Jag ställer mig även en till fråga, vilka jäkla pappor är det som godkänner att sina barn medverkar i en sådan serie?


Nu är kaffet snart slut och det är dags att avrunda så att man kanske hinner stjäla en stunds vila, men som vanligt återkommer jag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0