Hemma från jobbet!

Nu är man äntligen hemma och har gjort full dag, det är bra för jag har mycket att göra.
Men först blir det middag, det verkar bli plättar i dag, sött och gott exakt som jag vill ha det =)
Jag ska ut i bagarstugan och ta in lite förglömda saker(sedan flytten) som jag sedan ska släppa lös min fantasi på, man har ju rena rama loppismarknad därute så nu blir det att måla, bygga om, förnya och kasta bort för nog finns det saker där som sett sina bästa dagar och som inte alls hör till denna tid.
Jag har en hel del ideér som vanligt nu gäller det bara att sätta dem i verket men först middag till maggen och sedan kaffe på det =) blir gott och kommer att göra underverk för mitt humör!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0