Har just.........

avslutat en sen lunch och det är dags att planera middagen tänk att allt ska handla om mat hela tiden.
Det var bökigare och mer tidskrävande att putsa väggarna än vad vi trodde men snart snart, man får ha lite tålamod en sida jag önskar jag hade....

I dag åker vi och hämtar badkaret i stan och vad jag längtar.......
Det är ett uppenbart tråkigt väder i dag och man vill bara vara inne och fixa, men det passar oss ganska bra nu då man håller på. Vackert väder är inget man vill renovera i, nä urs sånt får man spara till sånna här dagar.

Vi håller på att vara sjuka hela familjen nu, alla snorar och hostar.  Må det inte vara svinflunsan bara!

Satt just och kollade igenom flera bloggar och jag måste säga att endel har verkligen talang att fånga läsare, vissa mer än andra ! Riktigt roligt att se hur okända människor kan bröra en genom skratt eller medkänsla, medan vissa bloggar är ointressanta och rent patetiska. Ena bloggen efter den andra har sina speciella författare, och oavsett hur man skriver och om vad man skriver, hur duktig el pinsamt dålig man är så är det ett sant nöje att läsa allt! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0