Snart helg!

Detta kommer att bli första helgen på myyyycket länge som vi kan ta det lugnt! Det har varit barnkalas och allt vad som hör till, flera helger i rad nu, det kommer att bli skönt att inte ha ngt inbokat och jag tänker inte heller boka in mig på nått i helgen, ska gå i pyjamas hela dagen om jag så känner för det!
Fast som det känns nu kommer det att bli lååånga promenader, film kvällar och bara avkoppling.

Nu har jag gjort full dag, höll på att somna där vid 13.00 men det löste sig med lite kaffe, och det var ju bra med tanke på att jag jobbade,
Jens håller på med middagen som kommer att bestå av min goda köttfärsås och spagetti, en maträtt jag kan äta hur mkt som helst av. Det är mitt recept men Jens som gör den i dag.

Jag har gått in i tvättstugan och upptäckt att jag snart står inför en stor seger mot de smutsiga kläderna därinne, tack och lov har min man krigat därinne i några dagar, det märks det ger ett bra resultat.

Nu tar jag snart nya krafttag mot cigaretterna! Jag ska än en gång som så många gånger förr försöka sluta röka.
Jag har prövat flera varianter som hjälp första tiden men inte alla! Innan jag ger mig denna gång ska jag prova många fler. Nu måste jag sluta !!
Att det inte e bra vet ju alla men att det faktiskt GÅR att sluta verkar det vara färre som vet. Det är väl snyggt att det kommer från ngn som aldrig lyckats sluta!! =)
Av rena hälsoskäl ska jag sluta denna gång och jag kommer att påminna mig om det flera gånger varje dag om jag måste, men nu har jag motivation av ett annat slag så jag hoppas att det går vägen denna gång. =)
Men jag ska sluta om ett par veckor jag vill drraaaa lite på det!!

Nu ska jag gå och krubba lite, hungrig som en björn och där uppe doftar det ju faktiskt av min favorit mat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0