Godmorgon

I dag vaknade jag 7.00 pigg och alert. Morgoncigarett och direkt ned till tvättstugan för vissa välbekanta sysslor, fråga mej inte hur jag orkade.
Men tidiga mornar kommer av tidiga kvällar, jag tror att jag somnade före kl tio i gårkväll och hann inte se mkt av filmen vi hyrt om man säger så.
Milla vaknade strax efter mig och höll mig sällskap i tvättstugan, vi gick sen och klädde Milla fin och böt öronhängen till tro, hopp och kärlek, vi gjorde hennes frilla och pysslade på ända fram till att Filippa också vaknade. Jag duschade Filippa och gjorde frukost som jag och alla barnen åt tillsammans och här sitter jag nu med en rykande god kaffe mugg.

Nu ska jag dammsuga och skura sen ska vi med Milla till kyrkan för att träna inför kommand uppträdande i dag. Jens och jag ska gå på stan och kolla lite ytterkläder till Filippa.

Ha en trevlig lördag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0