Godmorgon

Frost, vitt och kallt. Nu börjar påminnelserna om vad som komma skall. Det känns i luften, denna råa men friska luften. Jag gillar sommaren bäst men nog är det härligt att en höstmorgon dra ett djupt andetag och känna den kalla, stickande luften som känns uppigande och klar.

Nu är helgen här åter igen, jag tycker att det är helg hela tiden. I helgen har vi inga större planer utan det blir bara att mysa och ta det lugnt, kanske hyra hem några bra filmer och snaska lite godis.
Vi hade planerat att åka till leos lekland men då Kevin är krasslig så är det ju ingen bra ide längre.

Nu sitter jag här med mitt morgon kaffe och ska snart röja ihop här, måste in och handla tvättmedel som till min förtjusning tog slut då jag skulle tvätta igår kväll, men jag kommer inte undan idag.

Nu ska jag göra frilla på min tjej som ska till skolan!
Hejsvejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0