.....................

Kanske är det nog så längesedan jag skrev ett nytt inlägg?
Har inte haft så mkt att skriva i veckan och därför har det inte prioriterats speciellt högt.

Jag funderar att göra om designen på min blogg och håller på att spåna lite på hur den ska utformas, har en hel del idéer men vill att det ska passa mig och bli enhetligt. Jag funderar även på att göra en till blogg under denna som kommer att handla om andra saker än min vardag, den kommer alltså inte att funktionera som min "dagbok" men det är ngt jag fortfarande spånar på och det är inte aktuellt i dagsläge.

Filippa har börjat dagis i veckan och det går bara fint, hon gillar det och tycker att det är roligt att åka dit.
Hon har alltid nytt pyssel med sig hem som hon gjort och lika stolt och glad var dag. Det är bra att hon med får skapa ett nytt kontaktnät om än hon är minst så är hennes kompisbehov mkt påtagligt nu, hon vill alltid ha ngn att leka med.

Nu ska jag gå och vila lite, är sååå trött!

Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0